eastern

igår var det söndag och min såg ut så att jag först klev upp:D seeeedan så chillade jag som mest för att köra till hilda vid 15. vi skulle nämligen fixa planeringen för projektarbetet som skulle skickas in i fronter samma kväll. idétorkan gjorde att en sorts panik utlöstes men tillslut bestämde vi oss att göra något inom sex - och samlevnad. en hemsida, blogg, broschyr eller liknande. det blir nog riktigt kul att jobba med iallafall, kanske göra någon föreläsning för en mellanstadie-klass också:) 

mot middagstid träffade jag mina änglar som bestämt. vi drog till eastern palace för att käka lite gott, samt få spendera lite kvalitetstid med fanny som snart sticker till staterna. det är inte länge kvar nu! men det var iallafall väldigt gott och micket trevligt!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0