bromance

dagarna rinner iväg och vad gör lilla jag? ingenting! nä fybubblan, jag ger mig själv ångest när jag sover till 12 och sedan fortsätter dagen med att kolla på tv/sitta vid datorn. insåg att jag befinner mig i en såkallad krissituation och städade desperat rummet nu ikväll bara för att få känna att jag gör någonting av nytta. har även satt ihop en film från alanya som jag ska visa i något inlägg. förvänta er inget dock, haha, men det är ju kul att göra någonting av alla filmklipp som annars bara ligger. vad morgondagen har att bjuda på vet jag inte riktigt, fick ett sms av hilda. hon var sugen på att dra till bettnäss om vädret visar sin goda sida. jag vet inte, jag har tappat hoppet för sverige och sommaren. att dra till stranden känns verkligen inte angeläget, men man kanske borde ta sig i kragen. 

kom på nu, att jag faktiskt har gjort en bra sak idag iallafall - jag har köpt JEANS! woho, jag känner mig inte som en jeansmänniska - utan mer en tightsmänniska kanske. fast dessa var i princip som jeanstights också, såå mjuka och stretchiga jeans har jag aldrig tidigare skådat. klarblåa, från dr.denim. får visa även dessa i något inlägg framöver.

kvällen börjar lida mot sitt slut och jag ska väl börja röra mig mot sängen. att lägga sig i hyfsad tid kan ju iallafall vara en bra start mot att motverka den lilla sjusovaren inom mig. KLIPPTID ska jag också boka, var tvungen att meddela det när jag kom på det. kanske glömmer annars... 

nedan ser ni från vänster min moster, min mamma, och min andra moster. hahaha! det här var i lördags, tema: 40-tal. underbara kvinnor med ett enormt leende på läpparna. fantastiskt!

jag och min kusse erica vid samma tillfälle;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0