brilliant


hello sexbombs! varit sängliggande princip hela dagen. eller ja, förutom då jag fått agera slav till min kära mor som så duktigt lyckades vrida om/stuka/bryta/knäcka fotleden igår. att personalfester alltid ska spåra... intebra, inte bra. har hamnat i en liten ph-svacka då jag inte kollat på så många program per dag som jag gjorde förut. befinner mig för tillfället på avsnitt 35 vilket innebär att en hel del hunnit ikapp mig eller tillochmed speedat om. men om jag inte kollat på ph idag tänker ni, vad har jag då gjort? tja, jag ställer samma fråga till mig själv. vad fanken har jag gjort idag? ingenting! det känns som att klockan är fyra på eftermiddagen men det är tydligen midnatt om ett par minuter. ha, vad sjukt. 

jag sov iofs rätt länge... dumt. men jag kom ju iofs hem rätt sent igår... så det var ändå lite ok att ta en sovmorgon! (frågan är ju när man inte tar sovmorgon nu för tiden....). det var fest i en flott stuga i sörmjöle. poolparty och en hel del mys sammanfattar väl kvällen rätt bra. 

ska avsluta denna afton med lite musik, ett glas vatten och hoppas på att bli trött. på återseende kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har verkligen råfint hår!

vad använder du för att få de där lockarna? :)

2010-08-24 @ 18:57:03
Postat av: Anonym

svara gärna i ett inlägg :)

2010-08-24 @ 18:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0