Va hos polarn... formaterade.. sen drog jag ;PpPpPPPpp

idag var jag och den här damen och tränade. kändes dock väldigt tungt. kallsvettades typ och kände mig bara allmänt matt. ingen energi där inte! men vi var duktiga ändå:) nu har jag precis hoppat ut ur duschen och ska försöka skriva några rader på biologin. sedan blir det att krypa till kojs och ladda upp inför hemska måndag. och klockan 15.30 ska jag på arbetsintervju!! de ringde nämligen från "jordgubbarna" som jag så vackert kallar dem, om sommarjobb i sommar. malin jobbade ju där hela förra sommaren och jag fick hoppa in ett fåtal gånger, och på så vis har jag fått chansen att kanske jobba nu i sommar. jaja, vi får se hur det går! är lite smått nervös, men det går nog hur braee som helsteee.

gokväll gott folk!




Kommentarer
Postat av: Malin

haha alla ;PpPpPPPpp-grupper på fb är så jävla klockrena! den med osten äger ju. Det kommer gå såå bra imorgon, ring mig efter vill veta hur det gick :D

2010-04-18 @ 21:42:32
Postat av: Anna

Lycka till imorn :)

2010-04-18 @ 22:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0