abc

kvällen:
restaurangbesök med pappi. det var jättemysigt! åt grillspett med typ grillade grönsaker, pommes och rödvinssås. övningskörde dit och hem. pratade med sofie och vi bestämde oss för att hänga. vi skulle mötas halvvägs och innan jag kliver ut genom dörren inser jag att det regnar. fick använda parrat för första gången i år... (Y) vi gick hem hit och började baka muffins. att jonsson blandade mjöl i sockret som egentligen skulle vispas med äggen var redan ett dåligt tecken för hur våra muffins skulle bli. men vi lyckades lösa problemet och det såg riktigt bra ut. tills... tillss... JA tills klockan ringer och vi tycker dom är lite för kladdiga. jag beräknar att dom borde vara inne i cirkus 2 min till. vad händer? JO VI GLÖMMER MUFFINSARNA I UGNEN. och dom blev snustorra. men jag åt typ ändå 5st :D:D sen har vi sett litegrann av supersugen, eller väldigt oaktivt såg vi den men. samtidigt rensade vi partylistan som numera heter "FETT ME PARTY 2K", snyggt namn huuhh;) nu sitter jonsson och gör en fiskbensfläta på mig hihhi, åh det är så himla fint. fatta i sommar, en slarvig fiskis i ett sommarblekt hår. mmmm, okej jonsson sade just: "skriver du fortfarande på ditt blogginlägg???" med en chockad röst... ska jag ta det som en peek att sluta eller? jag tror det. nu pratar vi med malin i telefonen. wiho, godnatt people!

igår ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0