ovaaah and ooout

okej, nu får min lilla bloggtorka vara över. nu ska jag bli jätteduktig på att uppdatera. det är bara lördagmorgon(förmiddag) och jag börjar typ redan bli rastlös.. rastlösheten har lett till att jag tillochmed tittar på reprisen av talang. intressant jaaa! iallafall. i torsdags skulle ju jag och hilda och petra på corona och 60-dagarsfesten. det blev dock ändrade planer i sista sekunden då vi ändrar oss och vill fara på over and out på äpplet istället. vi köpte typ dom sista biljetterna som fanns kvar! det vart lite förkrök hos hilda och sedan begav vi oss med buss mot stan. kvällen var keeul och jag kom väl hem framåt fyra någon gång. heeer kommer bilder:)













Kommentarer
Postat av: Hilda

hahaha ett tecken på att man har kass fantasi

2010-04-03 @ 17:01:35
Postat av: Petra

snälla du ta bort den bilden! inte vacker någon stans

2010-04-05 @ 22:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0