the botten is nådd

helt seriöst, alla grupper på facebook har ju spårat ut totalt!!!!! hahaha, alla vet väl vilka jag pratar om? tror jag har lite hatkärlek till dom...... hihihih. anyway, har beställt skorna från nelly nu:D är astaggad på att få dom. frågan är bara när/om jag vågar använda dom och hur jag kommer se ut. men med lite träning kommer det nog lösa sig! japp, det var alltså måndag idag. vilket betyder att jag hade arbetsintervjun idag! och ja, det gick ju hur bra som helst! två sjukt sköna killar som var hur glada och roliga som helst. de berättade om företaget och jag fick berätta om mig själv, de ställde lite frågor osv. riktigt avslappnat var det. känns väldigt härligt och jag hoppas verkligen att dom hör av sig. för det skulle vara väldigt trevligt att tjäna lite pengar i sommar. howevaaahh, nu ska jag försöka ta tag i lite plugg. med betoning på försöka... jaja POSS

wiiiiiiie

Kommentarer
Postat av: Hilda

haha less jag är på dom där himla skämten, vart kommer dom ifrån?!

2010-04-19 @ 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0