longboard

jag vill ha en longboard!!! vill öva, bli jätteduktig, sen glida omkring på den hela sommaren. jag och mina polerz har snackat om att skaffa longboard under en längre tid, och nu känner jag att det börjar bli dags om det ska bli någonting av! även fredric verkar sugen på att investera en och vi har pratat om att kanske dela på en. men det skulle nog bli jobbigt om man vill använda den samtidigt.... så helst av allt skulle man nog ändå vilja ha en egen. japp, det blir att försöka pumpa fram ett par tusenlappar om drömmen ska gå i uppfyllelse.




Kommentarer
Postat av: ells.

longboard verkar blir grejen i sommar! jag är dödligt sugen på att införskaffa en jag med... :D

2010-04-18 @ 19:05:27
URL: http://ellenbergstrom.blogg.se/
Postat av: Hilda

åh vill också ha! har en sån där vanlig hemma, är inte ens ihopmonterad än. borde satsat på en långis istället...

2010-04-18 @ 19:12:29
Postat av: elin

kirra en longboard och köp ett lås till den av oss från Lockup UF. då kan du glida till stan, låsa fast brädan och ta en fika. Sen ba låsa upp och glida vidare! awesome..!

2010-04-18 @ 22:00:48
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/
Postat av: linnea ns2f

jaa, köp en :D



elin; jag vill köpa ett lås av er!!

2010-04-22 @ 17:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0