i bikini

jajemääään, jag sitter i bikini! det var liksom den sista utvägen kände jag. föör detta är outhärdligt! japp, nu det är konstaterat, vår lägenhet ÄR alltså en bastu. på riktigt.  jag dööööööööööör. jag känner igen mig från förra sommaren, då det var precis likadant. vad tyder detta på då? va va va?? jooo, att sommaren verkligen är på ingång! trots att värmen är dryg och jättejättejättejobbig kan jag inte rå för att dra lite på smiilbanden. underbart:) igår blev det party kan man säga. först hos afro och sedan corona. vill inte uttala mig mycket mer om kvällen. hoppas bara att ida fick den födelsedag hon förtjänade och att hon är nöjd osv! nu ska jag fortsätta swettas. peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0