here they are

god förmiddag! tänkte visa mina nya pjux från nelly. i fredags fick jag ett sms där det stod att jag hade ett paket att hämta ut! vart asglaaaad och for typ raka vägen till ica och hämtade ut dem. hihi. självklart var det också dessa som satt på mina fötter under fredagskvällen när vi gick ut. gorgeous japp! skyhöga japp! men tack vare den höga platån så gjorde det inte ondare att gå i dessa jämfört till ett par vanliga klackar. tur det iaf! solen lyser denna sköna måndag och vi är lediga ett par dagar till - det kan inte bli mycket bättre?! det enda jag har planerat idag är körlektion klockan 13. sen får vi se vad som händeer! juste, skulle ev. träffa malin och jonsson lite senare om jag inte minns fel? nu ska jag dra mig, puss babes!





Kommentarer
Postat av: HANNELE

faaaaaaa-an vad snygga

2010-04-26 @ 13:09:35
URL: http://ilovefriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0