hårproblem

jag måste till frisören snart igen känner jag. göra ljusa slingor. sist vart det ju fucked up då hon helfärgade min hårbotten i nån guldig färg (fråga mig INTE varför......) då jag egentligen bad om att få mer slingor i håret så det skulle blir ljusare. såja, nu blir ju utväxten heemsk. problemet är bara det att jag är pank. i princip. what to do? jag kan inte gå omkring såhär i typ 2 månader till. nej måste försöka hitta nåt billigt och braaa ställe! funderar på att gå till draggen, undra hur mycket det kostar där. nån som vet eller?? och det blir väl ändå bra resultat fastän dom inte typ är helt utbildade än? så svårt kan det väl inte vara att göra slingor hellerrrr.

störd bild men iaf, vill att mitt hår ska va såhär ljust och fint igen..

Kommentarer
Postat av: Het kille_88_ mogen_ äldre_ badboy

Jävla snygg du ser ut att vara. Ledsen att käken är ur led men det kanske går att fixa till? annars är du underbar

2010-04-27 @ 19:20:46
Postat av: Kristoffer

Vem fan kommenterade? haha konstig prick.



tja sophie, vad gör du på ett dagis?

2010-04-27 @ 19:30:57
URL: http://krillesondell.blogg.se/
Postat av: sofialediiiiin

har hört att dom är bra på detdär nya stället på tegscentrum.=)där ärom billiga också

2010-04-27 @ 19:51:36
URL: http://sofialediin.blogg.se/
Postat av: Anna

Be någon göra slingor? En förpackning kostar typ 100kr =)

2010-04-27 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0