gårdagen

jajemän! igår gjorde och och jonsson det vi gör som bäst, nämligen shoppade! det kändes som att det var dags nu och fyfan vad härligt det var. kändes nästan lite som någon slags tröstshopping, liksom ba, jag fötjänar faktiskt den här.... osv:D haha! iallafall, ska fota inköpen och lägga in dem sen hade jag tänkt. efter stan for vi hem till mig och chillade en stund, för att sedan återvända till stan. vi mötte upp hanna och satte oss på eastern palace. efter en stund kom hilda, och vi åt en trevlig måltid tillsammans. fan vad gott det var. vi snackade påå och tiden gick jättesnabbt. plötsligt insåg vi att vi hade suttit där i typ tre timmar! då tog vi en prommenix hem till mig igen och myste lite. jag hade en riktigt härlig dag/kväll med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt :)

2010-04-08 @ 13:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0