fredag imorgonnnnnn

amen hallåådär bloggen! jag sitter och knåpar på min krönika samt respons på hannas som ska vara klar ikväll/lämnas in imorgon i början av lektionen. jag vet inte, men ibland kan det kännas ganska kul att skriva nåt sånt där. iallafall om man har flyt och skriver något man står för! men fyfan vad jävligt det kan vara också när man har noll inspiration. hmmmja, jag taggar upp inför morgondagen nanting! valborg = party = alkohol = soppan är som nöjdast. haha SKOJA. skämt åsido, uttrycket som min trafikantlärare missbrukar... haha. planen är iallafall att käka middag med cirkus 10 sköna bönor. sen får vi se hur kvällen slutar;) nämen det blir nog hur kul som helst! aja, i'm outta heree BYE

Kommentarer
Postat av: Hilda

ooh jag kommer inte kunna sova inatt!

2010-04-29 @ 22:09:37
Postat av: Fannie

TAGGAAAAAAA :D:D:D

2010-04-30 @ 08:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0