"du kan köra bil, men inte riktigt rätt"

allesammans, första lektionen på körskolan gick braaa! var lite smånervös innan, men det gick bort snabbt. och ja, som jag hade misstänkt så har jag lärt in mig lite fel. alltså, jag har feel rutiner när jag växlar ner eftersom jag håller in kopplingen för mycket istället för att motorbromsa. ajabaja, inte bra för miljön! men läraren var hur snäll som helst och väldigt förstående, så det blir nog inga problem att lära om sig lite. körde omkring på lite olika ställen på teg och böleäng. och eftersom jag har kört rätt mycket innan så gick väl grunderna rätt snabbt. fick starta/stanna, träna en ny teknik på växling, starta i backe, starta i medlut, backa runt gatuhörn etc. nästa lektion blir på måndag 13.00! 

haha;)


Kommentarer
Postat av: Hilda

ofta det gick så fort :D fan vad kul!

2010-04-21 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0