dags att lägga pälsmössan på hyllan

denna ljuva söndag spenderas med min raring HILDA. vi träffades på stan (var i extremt stort behov av ny foundation) och sedan cyklade vi hem till mig för att göra klart vår spanskauppgift. vi har nämligen redovisning imorgon. nämen vi har varit ritkigt duktiga så nu borde vi få nån sorts belöning tycker jag. men iallafall, dagens största hurra går till att hildisen har skaffat blogg!!! och ni hittar henne på hildacarlsson.blogg.se. som jag tjatat, och nu äntligen:D kommer piska henne om hon inte uppdaterar flitigt;) hihhihihi. 

sitter på hildas dator och hittar lite neverseenbefore-pictures. vissa mindre roliga. typ den här, kaos

Kommentarer
Postat av: Malin

he-he snygg bild (Y)

2010-04-11 @ 19:10:12
Postat av: Hilda

FY FAN

2010-04-11 @ 22:00:22
Postat av: Krille

Co to the ola.

2010-04-12 @ 18:54:55
URL: http://krillesondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0