dagen som Gud glömde

hahaha. ja kära läsare. idag har jag gjort absolut ingenting. vad var det jag skrev i förra inlägget? att jag skulle ta vara på dagen eller nåt? kan ju säga att jag misslyckades ganska stort med det. för idag har jag gjort n-a-d-aaaaaa. eller jag har spenderat min dag i mitt rum och gjort mig iordning. räknas det ens som att göra något? för isåfall har jag gjort mig iordning sen typ klockan 12, alltså i över fyra timmar. vad snabb jag känner mig! har inte ens klätt på mig några vettiga kläder ännu, utan sitter i ett par mjukisbrallor. misslyckat var ordet ja... och jag har bara mig själv att beskylla. men en liten del av mig tycker ändå att det är rätt härligt att inte göra någonting. för det är ju bara dagar som denna man har chansen att slippa åstadkomma något. så, jag deppar inte över detta! för ju sämre dag - desto bättre kväll, huuh? :D

vid den här sandlådan brukade jag sitta dagarna långa när jag var en liten plutt. jag stortrivdes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0