annandagen

hej babes! ikväll ska jag va med sofie, ska bara sminka mig sen kommer hon cyklandes hit på den bara marken hihi. hela gårdagen låg jag, i sängen. var en liten annorlunda dag med många tankarrrrr. på kvällen var jag med hanna och även då var sängen vårt place. det var råskönt. somnade till sex and the city. kvällen dessförinnan, alltså i lördags, så var jag med mina goingar fanny och hilda. vi for till en chillig liten fest inne i stan som var rätt skön. många tegare och kända ansikten, vilket var micket roligt. kom inte hem förrän efter 5. kan ha orsakat faktumet att jag låg i sängen i princip hela gårdagen mmm..
iallafall. sist när jag var med jonsson, i fredags, så förgyllde vi kvällen med hemmagjord chokladsås, en hel burk oliver, american pie och massa roliga videobloggar av anagina. hahaha hon är så SJUKTSJUKTSJUKT ROLIG. aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0