vattenexkursion

nu har jag varit ute och gått i en timme kanske, med min kusin anna! härliga tider! riktigt längesedan jag var ute på en promenad kan man säga. och nu sitter jag bara och chillar i min säng. ska göra iordning matsäck till imorgon då jag ska på vattenexkursion med ns-ettorna.... inte ok! fifan vad drygt. men jag ska försöka se det positivt, och inte klaga så mycket. det är ju mitt fel att jag inte var med förra året (fast om jag visste att det var obligatoriskt hade jag nog pallrat mig iväg ändå för jag hade säkert bara nån fånig liten förkylning). och dessutom slipper jag ju konditionen på idrotten, och det är ju alltid något! ;) yeeeeah. så alla småkryp i bäcken, here i come! pussn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0