arma-goddamn-motherfuckin-geddon

Sofia(bloggexperten) har hjälpt mig att fixa så att bloggen liksom blir bredare, så man kan lägga in större bilder osv. Har förgäves försökt ändra på alla siffror i stilmallen men dock aldrig lyckats. såå TACK ännu gång Sofia!

16.00 vare streetjazz. var vrålhungrig efter skolan men hade endast åtta ynka enkronor att handla något som på någotvis skulle mätta min kurrande mage. jag och mallan brukar köpa french hotdog men med endast bröd ibland,  så jag tänkte att jag kanske hade råd med det iallafall! första gubben var sur och krävde 10kr så jag gick till nästa. jag förklarade mycket kort hur det låg till och han sade något i stil med att det var i lägsta laget, men att det gick bra ändå. jippi, jag fick mat! dansen var så förbannat rolig idag! vi körde till en marilyn manson-låt och det var riktigt röj (titeln till låten finner ni i rubriken). synd att den bara varade i en timme, skulle lätt kunnat dansa i flera till.

häär kommer några stora bilder!

Kommentarer
Postat av: hilda

alltså jag vill dansa meeer ju, längtar sjukt till nästa vecka..:D:D

2009-09-16 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0