tjena

jag har spenderat de senaste timmarna här i min säng framför datorn. jag orkar inte göra någonting. orkar inte ta tag i dagen. men jag är hungriiii så jag antar att jag måste göra ett försök att resa mig och gå till kylskåpet ändå. igårkväll vart det hemmakväll för min del. efter att jag varit med malin, johan, fanny, johanna, och jonas(?) på stan var vi fyra stycken som stannade kvar och åt middag på balder. efter det spelade vi(eller jag kollade på) biljard och jag snackade med alex om att följa med till andreas. jag for till afrodite där tjejerna gjorde sig iordning. hade gärna följt med, och det var ju också tänkt, men när jag kom hem för att göra mig iordning snabbt och sedan träffa tjejerna igen kände jag bara hur skönt det skulle vara att stanna hemma. så så blev det! men jag kände faktiskt en liten gnutta glädje över mitt val när dom några timmar senare ringde och lite desperat frågade om jag visste om någon fest! skönt att bara ligga i soffisen då=) nu ska jag fortsätta göra ingenting av denna oerhört dryga men samtidigt sköna söndag. hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0