taget från hannas blogg

då och då när jag är lite ledsen (eller mår som vanligt) och behöver skratta brukar jag gå in på hannas blogg. under kategorin skratt finner jag räddningen. nyss var jag inne där, det var ett tag sedan nu och ajg höll på skratta ihjäl mig just här i min ensamhet. helt sjuukt. vi skrattade konstant förrut. men vad har hänt nu? hanna vi måste skärpa oss på momangen! förmodligen tycker ni säkert det inte är roligt alls, men jag och pannan har ju våran speciella lilla humor:]hihi. iiiiiiiih rolit. typ detta:
var tvungen att kopiera denna lilla konverss till ett dokument för den var så lång. därför ser den lite knas ut=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi är bäst!

2009-09-06 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0