rest

alltså hejjjje! jag mår ruggigt bra just nu. med tanke på att denna torsdag för oss ns-are består av tre sjukt glesa lektioner med typ tvåtimmars-hål mellan varje,  så kändes inte så taggat att gå hela dagen. tänk själva, att ha typ ett läxförhör - hål - läxförhör - hål igen - sen labb... såå jag bestämde mig helt enkelt för att göra något åt saken. läxförhör är ändå ingen bristvara så jag skippade dom två första lektionerna vilket resulterade i en baotameegasovmorgon till 14.20! skönt var ordet ja! men min sömn avbröts lite här på morgonkvisten. först hade jag glömt att inteställa väckarklockan. så den ringde vid halv sju. och sen kom malin vid åtta, men jag hade skrivit att jag inte skulle cykla med henne. hon kan inte ha sett det eller nåt, det kändes lite småtaskigt mot henne iallafall. haha söta mamma kom in i mitt rum ba: malin är här. jag sa nått i stilen: men jag ska inte fara. och hon säger till malin: nääe sophie har sovmorgon! haha, och jag och malin har ju samma förstalektion där, såå! aja! nu sitter jag i soffan och har precis käkat frukost i lugn och ro. nu lyssnar jag bara på musik och läser omkring på massa bloggar (medan dom andra har engelskaförhör. eller iofs var jag inte ensam att stanna hemma).  snart ska jag väl börja göra mig iordning. but no stress. sedan blire biologi-labb. GREAT!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0