mobbe

igår fixade jag ett nytt sim-kort osv, till mobiltelefonen (för er som på något underligt vis missat detta, så försvann min mobil i sörfors för snart två helger sedan). har samma nummer fortfarande som tur är! men nu kommer det ju till själva mobiltelefonen. för tillfället använder jag mig av fredrics gamla walkman (en tegelstenliknande sak som typ uppkom vid walkmans begynnelse). ja, det känns lite otaggat att gå omkring och bära på denna typ, så jag har bestämt mig för att köpa en ny. en lika som jag hade innan:D:D min smarta(not) broder kom då på idén att jag borde köpa en på tradera istället för en helt ny. och det funkar ju. behöver ingen sprillans, utan om den är lite beggaad så kankse det kommer kännas som att jag aldrig tappat bort min förra som faktiskt också hann bli lite sliten i hörn och fogar. nu har jag sett ut en också! den går ut om 3 minuter, så nu sker budgivningen för fullt. wish mee luck! ehmm, kom just hem från tre timmar dans. är lagomt svettig och längtar efter duschen och lite rejält kvällsfika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0