free fallin'

jag är inte bra. och dagen har ba känts allmänt jobbig. saker som att behöva gå och hämta datorn som är i s5 när man är i s1 har motsvarat min dag. endast drygt. och jag fick en liten utskällning för att jag hade råkat somna efter skolan men hade glömt ugnen (hade ju tänkt baka och allt...), så den stod på när mamma kom hem. hon började typ predika hur hela huset kunde ha satts i lågor(stor chans?!?!!?!?!!!!!). och sen märker jag att jag glömt ett baotaviktigt papper på skolan, som jag var tvungen att ha ikväll eftersom jag och ida skulle fixa grupper till imorgon då vi ska leka med ns-ettorna. det var bara att se snäll ut och be mamma att skjutsa.
men nu äre bättre. jag sitter i min bekväma fotölj, har avnjutit en god middag. lyssnar jag på musik och käkar marra. och den är sådär perfekt uppvärmd, för den har typ legat bredvid datorn. fiffan vad gott.
kan ju visa vad jag handlade i fredags!

ett par svarta jeansleggings - the store 249kr
svart stickad tröja - monki 300kr
svart stickad kofta - monki 300kr


Kommentarer
Postat av: tha stammis malin

åhh marran fiifan se gött!

2009-09-14 @ 18:21:19
Postat av: Anna

Så fin du är, som alltid! :) Drinken såg god ut :)

2009-09-14 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0