i en klass för sig

sophie säger (21:34):
ja
hejdå
ska göra fika
komemr snrt
ulla - livet känns tungt just nu..... säger (21:34):
okej
sophie säger (21:38):
hej
ulla - livet känns tungt just nu..... säger (21:40):
hej äpplet
sophie säger (21:40):
HAHAHHA
ulla - livet känns tungt just nu..... säger (21:40):
hahaha
sophie säger (21:40):
jag DÖRjaha
snabb är hon väl, men SÅHÄR snabb trodde jag aldrig. uppmaningen om att vi skulle skärpa oss på humor-fronten verkställdes snabbare än jag i mina vildaste fantasier kunde ana. vilken pajas!:D
sophie säger (21:34):
ja
hejdå
ska göra fika
komemr snrt
ulla - livet känns tungt just nu..... säger (21:34):
okej
sophie säger (21:38):
hej
ulla - livet känns tungt just nu..... säger (21:40):
hej äpplet
sophie säger (21:40):
HAHAHHA
ulla - livet känns tungt just nu..... säger (21:40):
hahaha
sophie säger (21:40):
jag DÖR
'
hahahahahah
'
och för er som inte fattar varför det står ulla - livet känns... bla är för att jag har döpt hanna till det på min msn. alltså hon heter hanna i verkligheten och för alla andra, syns ba för mig!:)

Kommentarer
Postat av: fridalampe

tja, har du en härlig sommarbild?

bidra i min fototävling isf! :)

2009-09-07 @ 08:58:20
URL: http://ljuvligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0