hometown glory

tja:D har haft en helt ok dag idag, eller egentligen inteok. onsdagar är så jobbiga med alla asdryyga lektioner, såsom fysik, biologi, matte, kemi.... ja ni fattar! inte kul men. hade streetjazz klockan 16 så jag och hilda skyndade oss iväg dit! hade inte med mig något att äta innan dansen idag, så jag knaprade i mig några hårdbrödmackor från matsalen (hanna klagade hela tiden på att jag åt dom. såg säkert ut som värsta lodisen typ, som knaprade i mig torra mackor i skolan utan smör). det var kuul som vanligt på dansen. påväg hem passade jag på att gå in på monki och reklamera min tröja som det hade blivit hål i och jag fick en ny som tur var! lämnade även igen en kjol som jag köpte på the store i lördags. den var för stoor:( och juste, har ju inte lagt upp bilder på det jag handlade då, men det var iallafall den där kjolen och en guul stor halsduk och svarta mysiga vantar från monki. och så ett par zebratrosor från the store (med märket pieces).
sen vart det lite kaos. med middag. skulle käka hos pappa, men hans plan var försenat och mamma var på akuten med hennes syster som blivit påkörd i bilen bakifrån:O jaa, så jag och fredric fick fixa mat själv. blev såklart en hamburgare från statoil;) vad annars liksom?!
och ikväll, då måste jag plugga. så äre bara. punkt slut!

här är vår dans! tips, spana in tjejen där framme med jeansshorts. sjukt duktig alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0