haha vilket helvete

inlägget nedan kommer bara berätta om min vattenexkursion, så ointresserade behöver inte läsa:

den här dagen har varit förbannat jobbig!! gaah, jag vill bara krypa under mitt varma täcke just nu och sova till nästa morgon. dagen började med att jag var sjukt stressad att packa ihop allt, göra iordning mackor och leta stövlar (varför i sista sekund?). trampade iväg mitt snabbaste och hann som tur var i tid. jaa så där satt man med drygt 30st 93or. typ ensam och mobbad.. haha nämen. olle var ju också med från min klass. sen vare bara att ge sig ut. vi gick i en damm och letade djur. jag  frööös och var riktigt uttråkad. fattade typ ingenting (eftersom det var ju ett år sedan vi höll på med allt det där). sen när vi var klara fick vi vänta hur länge som helst på en monica. tillslut kom vår monica springandes med sin cykel. hon hade hets kan jag lova! hon stannade i ett par sekunder, sen sprang hon snabbt iväg igen och vi fick cykla tillbaka. alla var schyssta, vilket var en fördel haha. vi åt lunch och sen skulle man skriva och rita massa och redovisa. slutade typ 15.20 (hade fått sluta sjukt tidigt om jag hade vanlig skoldag....) OCH SEN, vad händer? jo, man tittar ut och regnet ÖSER NER. fyfan. kom hem för knappt en timme sedan, blöööt som fan. kändes som man hade duschat med kläderna på eller nåt. japp. och nu är jag så jävla glad att denna dag är över! har typ oroat mig i ett helt år, haha. sant faktiskt!

sen blire dans hela kvällen typ. känner mig nästan för trött för det, men det går nog. tråkigt med ett inlägg med endast text, men ajaaaaa. puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är det över i alla fall!! Bra jobbat! :-)Har tänkt på dig idag!!

2009-09-22 @ 20:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0