desperate

tjabaa bloggisen. har haft en tuff dag, med coopertest. PUH, aldrig mera säger jag bara (men det stämmer egentligen inte eftersmo jens kommer tvinga oss att ha ytterligare ett test nästa termin). men dagen har varit kort, och det gillar jag! orkade inte gå på spanskan så hade sovmorgon till typ 9.20. sen så hade vi ingen tematid så vi slutade cirkus 13.30 tror jag. NAJS! after school träffade jag fabby och vi hälsade på tc. och jävlar vad nostalgisk man blir! kändes råkonstigt. men nog hade det förändrats lite. hurten var renoverad och väggarna nymålade. inte illa;) dock inga par uppsatta på stora hjärtat i centralhallen. men alltså, det är ändå liteee ganster. elever typ vandaliserar allt. så illa att klockor på väggen är inburade! hahah, ändå gooa tc! träffade dock inga lärare som jag hade, ena var på utflykt och en annan var ledig osv. får bli ett till besök en annan gång.

har varit på dans nu ikväll, men gick bara på streeten. måste sätta mig och lära mig växterna som vi har prov på imorgon nu. fuck så tråkigt, men det är faktsikt ett måste. eller jag tror jag duschar först. men nu påminde malin mig om att det är desperate housewives nu!! shittan. måste se, heddddå.
några bilder fråån lördagen

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fy fan för bild 4!! inte smikrande

2009-09-30 @ 09:36:21
Postat av: Anonym

/Malin ;)

2009-09-30 @ 09:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0