det kallas otur(?)

jag tappar bort min mobil i helgen/den blir stulen(Y).
böter pga fortkörning dimper ner i inkastet, från när mamma skjutsade mig till sommarjobbet en gång(Y).
idag kommer hon hem från jobbet sjukt irriterad för att hon har tappat ett glas på sina glasögon så dom går sönder(Y).
för ett tag sedan (typ en timme sen) spiller jag ett glas röd saft på vår vita matta i vardagsrummet(Y).
kort efter dammtorkar mamma i fönstret. helt plötsligt LOSSNAR gardinstången från väggen och faller ner och slår sönder lampan som står på fönsterbrädan(Y).

Kommentarer
Postat av: Malin

kan det bli bättre?

2009-09-03 @ 19:54:17
Postat av: Anna

Nämen sååå otur!!

2009-09-03 @ 21:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0