sway

heej! nu är det söndag och snart slut på ännu en helg. igår fyllde pappa år och vi gick ut och åt, hela familjen. sedan köpte vi efterrätt på mekka och hämtade upp hanna som hade kommit med bussen från holmsund, och åkte hem och fikade. mätta på kladdkaka gick jag och hanna till mamma och vi gjorde oss iordning för party. visste inte riktigt vad som skulle hända, men det slutade med att vi följde med hilda och petra till ersboda. där var den en lokalfest och det kom rätt mycket folk man kände igen. men min egna åsikt är att någon borde ha styrt dansgolv! men som alla gånger dalade det ut efter ett tag, nån grinig granne kom och ville typ ringa polisen. då följde jag och hanna med mattias för att ta bussen till stan igen. men då träffade vi på sofia busskuren som hade beställt taxi - så vi åkte tillsammans. väldigt bekvämt! vi for på en liten fest på haga, där man träffade ännu mer kändisar! det var roligt haha!  och juste höll på glömma att berätta att hanna glömde sin mobil i taxin!! helt sjukt, hon ba: "jag hittar inte min mobil!!" och så ringde jag till den, och då svarade en man ba: "ekotaxi" typ. haha så han körde tillbaka där han hade släppt av oss och hon fick tillbaka sin telefon. vilken jävla tuuur människan har.
vid två(?) började väl jag och hanna dra oss hemåt. jag hade så sinnessjukt ont i mina fötter eftersom jag hade på mig mina höga från H&M, så jag tog av mig dom och gick i sockar. fast sen var hanna så gullig och bytte skor med mig:] i stan hade vi parkerat våran cykel så då tog den och cyklade hem. sen sov hannisen här och hon för hem för ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0