random inlägg på begäran av 22an

tja bloggen! idag har jag åstadkommit väldigt mycket, tror det eller ej (vissa verkar tro att jag bara ligger hemma hela dagarna... vilka n00bs). bland annat har jag duschat och gjort mig iordning för stan. på stan har jag hjälpt min bror att köpa lite snygga kläder OCH jag har själv inte handlat något! stolt jag är nuråå. han for hem och träffade istället elin och vi stötte på lite gamla klasskompisar. det var roligt, ellerhur elin;) fikade på NK, där vi träffade ellenpellen. och vi ska göra något SNART. japp, då var det bestämt. sen så har jag chillatbraxx i min allt för sköna säng. sovit lite. fått lite ångest över att jag måste läsa ut en bok på höstlovet som jag inte börjat läsa ännu. käkat våfflor som smakade mer än ljuvligt! lyssnat på musik och så vidare. ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men förmodligen blire värychill. malin kommer heeeeeeem från johan ♥

nnu har freddilini köpt ett par nya chinos. vinröda denna gång. najss hörru:)

Kommentarer
Postat av: elinalbert

haha, jajjemen;);)

2009-10-26 @ 22:50:49
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0