less

den här dagen kommer bli så sjuuukt tråkig och jobbig och jättetråkig och dryg. för idag måste jag verkligen ta tag i det jag skjutit upp. jag ska först och främst börja läsa en bok (som förövrigt verkar totalt värdelös). men det är inte så att man får luta sig tillbaka och koppla av när man läser den, utan "man ska vara aktiv och anteckna" - som vår lärare jennie har uppmanat oss. och sen måste jag läsa en novell som handlar om mobbing typ.
men inte nog med detta. jag måste dessutom skriva av alla hannas anteckningar, för jag var så jävla duktig och lyckades tappa mitt sjuämnesblock typ sista dagen innan höstlovet. hur fan lyckas man? där har jag verkligen allting vi gjort i hela tvåan. men jag orkar bara skriva av det vitkigaste, typ fysik, kemi och biologi..... fyfaaaan vad jag inte kommer vilja leva idag.
dessutom är jag trött. jag vill ba lägga mig igen. och det är vad jag ska göra också. godnatt
hahaha okej den här bilden gör mig på lite bättre humör. hanna skulle rita ett flygplan, ibland är du så duktig på att rita gumman!
felix får ett litet skrattutbrott,haha
coolabrudar@draggen. förresten så kommer vi inte gå på dragonskolan igen förrän om typ.... ett år! nämen tagga mimer dåå

Kommentarer
Postat av: apa

draggen:'( :'( :'( buhu

2009-10-27 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0