jag har handlat!

HEY! jag hadeköpstopp men det gick fan inte att hålla! så varrre ba. igår var jag på stan med mamy för att hjälpa henne att hitta lite kläder. men då hittade jag såklart också hihi. en kjol och tisha från monki. sen var det dags att kika på lite skor. testade ett par helt traditionella converse och ett par andra vagabondskor som föll mig i smaken. sedan kom jonsson och mamma stack. jag hade beslutsångest vilka jag skulle köpa då en brilliant idé ploppade upp i skallen på mig. jag kunde köpa båda! det var lite impulsivt så jag gick till kassan snabbt så jag inte skulle hinna tänka för mycket och typ ångra mig. hanna och jonsson har ju converse, och jag har alltid tyckt dom var skitsnygga. men det har ju som kännts så fult att köpa lika. men nu gjorde ajg alltså de:] då slipper jag sno deras haha! de andra gick på tusen spänn så det var dyrt.... men då kom jag och jonsson på en ytterligare råbra idé. hon hade tydligen också kollat in dom skorna, så då tänkte vi att vi ju kan köpa dom tillsammans och typ använda de varannan vecka. SMART. och då blire bara 500 var:D:D:D:D:D

converse 699kr. använde dom igår, så dom har typ redan blivit lite smutsiiiiiga.
vagabond, 999kr
monki 200kr
monki 250kr

Kommentarer
Postat av: hannele

supersnyggt soppis!

2009-10-11 @ 15:18:50
URL: http://hanneleolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0