i just wanna live

jag är SÅ SJUKT TAGGAD på morgondagen. sitter med partymusiken på högsta volym och ba känner värsta ruset. ÅH ÅH vad roooligt. sov hur jävla gott som helst inatt, vaknade tjugo i ett och var pigg som en lärka. sjukt skönt. har varit ner på stan för att köpa nya lösögonfransar som jag på nåt jävla konstigt sätt lyckades tappa på stan i onsdags(?). seeen kommer hanna, och det är jag jätteglad över. vi ska käka plankstek och sen ska vi försöka göra våran fysik-labbrapport. inte kul men, roligare att vara två än att försöka skriva ihop något helt ensam:D:D sen måste jag läsa ut min cpstörda bok. men jag bryr mig inte, det gör jag på typ fem min! åh vad jag är på bra humör. igår hade jag en råmysig kväll med min malin. vi drack julmust!!! och åt massa annat gottit. wihooo. livet leker för tillfället.

på stan var det ljus tända för i och med olyckan på sandbacka. fruktansvärt tragiskt, måste bara få säga det. försöker ägna en tanke åt familj och vänner, det måste vara helt ofattbart. mer vet jag inte vad jag ska säga. rest in peace!

men visst utstrålar den här bilden lycka?!! ååh i löööv this pic, nyhemkommen från grekland och sofie har fått en glassliknande tändare. hur glad kan man bli?! tagit den från malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0