heads will role

sådärja! då vaknar man med morgonfrills eftar att  ha sovit snart två timmar. hehe. nää det här måste få sitt slut snart! tiden krymper men inte plugget. mamma är imponerad, och undrade just om jag hade våfflat håret idag! haha vilket skämt... är det inte fantastiskt vad en skrynklig(?) kudde kan göra för frippan? är nu redo för att käka middag.
skoolan har väl gått helt ok idag. har bland annat desperat värmt mig på förbaskat osköna element eftersom vår skola skulle kunna gå att likna vid en liten frysbox. hanna har konstaterat att hon skulle hata mig och henne i klassen, om hon var sig själv fast någon annan, i vår klass. okej? krävs lite tankeansträngning för att förstå detta. fick igen våra biologiprov också. det väl godkända resultatet gjorde mig och hanny på galet bra humör iaf! sen smakade den currydoftande korvgrytan över förväntan och jag slutade redan vid två. dock var den sista lektionen väl inget att hurra för. eller det ska vara nyttigt, vad jag har förstått. ämne: våga tala. dagens uppgift: gå fram med synlig säkerhet, axlar bakåt och huvudet högt. inta position. men nu kommer det jobbiga: titta på alla i cirka 20sek utan att säga ett ord. bara ståå där och försök se lugn ut. sedan starta. jag vet inte vad jag ska säga, men det var rätt obehagligt första gången iaf! haha sedan skulle vi ta ut vår ilksa typ, och berätta så argt man kunde vad man var förbannad på. inte så lätt. men vänta bara, i slutet på kursen kommer vi vara experter;)
och exakt när jag skriver detta ringer klockan som säger att spaghettin ärr finitoo! underbart, jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0