foton

malin har tipsat om fujidirekt.se, där man kan framkalla bilder. så i måndags gick jag in och skapade ett konto. drog in typ 120bilder och klickade på beställ. de hundra första var helt gratis! det stod att de skulle ta ungefär tre dagar, så idag låg de nedanför brevinkastet när jag kom hem från skolan. jag vart råglad!! haha! typ som värsta överraskningen att få se alla bilder, fastän jag har dom på datorn..det vart ungefär 39kr tror jag. inte farligt alls! känns perfekt att man kan framkalla sådär, för då har man ju som kvar bilderna. skulle vilja göra ett fint fotoalbum så man har något att titta tillbaka på när man är äldre. eller sätta in i ramar, det är ju så himla fint. skulle vilja göra någon förstoring också.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag beställer också mina bilder därifrån, billigt och går jättefort :)



Kul att se en bild på Tindra bland alla bilder ;)

2009-10-16 @ 10:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0