fjällräven

YO! jag är nu officiellt den mest störda personen i världen. nämen okej jag hittade ett par andra skor. idag. när jag följde med till dd för att hitta kläder till bror min. och det här är dom som jag egentligen undermedvetet alltid velat ha. och det var 20%rabatt dom här dagarna.......okej? så jag var ba tvungen. det blir att lämna igen de svarta jag köpte igår. känns väldigt taskigt mot sofie, vi som hade tänkt dela men:/ och juste, mamma har firrat en fjällräven åt mig(!) happy! trots att man ser ut som en liten(stor) michelinare i den så gillar jag den. den är ju varm(Y) och nej, det var inte en ny för 5k utan mammas jobbarkompis som sålde sin för 500:) det kallas affärer!

ord pris 1100. det blev 880 efter rabatten tror jag.
mamma lyckades ta en bild. en suddig bild. haha men whatever, alla vet väl hur en fjällräven ser ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0