filly!

jag sitter just nu i min säng invirad i en handduk. har precis käkat en husman tills kvällsfika, det enda som fanns i brödväg (haha fult ord) här hemma. jag följer bloggen www.filippalund.se, och när jag kikade in på hennes blogg såg jag att hon hade frågestund. jag har aldrig någonsin ställt en fråga när någon har det, så jag tänkte ba att jag borde göra det. eller att jag ville göra det! men fantasin var ju verkligen noll.... så jag frågade vad hon hade för ringsignal på sin mobiltelefon! haha ja det gjorde jag...intressant information, huh?!  nämen det kan väl vara roligt att veta:D
NU: borsta till håret. läsa igenom kemin.. not. lät bra först men sedan väldigt osannolikt. utan blir att lyssna på ett par, tre låtar till, sen ska jag faktiskit bara borsta gaddarna och krypa ner i sängen. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0