ett blogginlägg

trött jag var imorse då! jag trodde allvarligt inte jag på något vis skulle ta mig upp. men uppenbarligen så gjorde jag det ändå, för 8.20 satt jag i klassrummet. vi hade ju läxa till idag på våga talan att man skulle gå fram och kolla på alla och sen typ säga vad man var arg på! det gick typ hyfsat bra tror jag. och så hade vi engelskaprov. det var ganska svårt, men med mitt och hannas samarbete gick det nog helt ok ändå! hade fått ett sms av anna idag som undrade om jag kunda vara barnvakt efter middagen. så jag for dit vid halv sex, och kom hem för ett tag sedan. det var som vanligt bara roligt att leka lite med tindra:) gullungen! fick 100kr, hade absolut inte behövts. men jag vart glad, tacktack! och imorgon far ju malin till sälen, hade varit roligt att träffas ikväll men hon hade tydligen mycket att göra. hoppas du får det underbart!
imorgon får vi höstlov!!!!! eller det känns som vi fick det idag typ. för morgondagen är faktsikt inte som en skoldag. har vågatala och vi-timme. vågatalan på morgonen orkar jag inte gå på. men jag och hanna måste tömma våra skåp, så då tänkte vi äta kroppppkakorna som ska serveras till lunch. jag och hanna ♥ kroppkakor. kom med ett bra förslag, att vi borde äta kroppkakor till varje måltid nån dag. någon dag under lovet kanske. hanna vad säger du?
här är låten vi har streetjazzzz till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0