en miljard år sedan

idag har jag skrattat en hel del! jag och hannisen har haft riktigt roligt och fjantat runt typ hela dagen. ibland är vi på sånt humör och det är råkul. kom just hem från pappa där jag käkat middag. nu tänkte jag göra spanska men får se hur det går med det. det ligger iallafall en marabou på bordet och jag vet inte vad jag ska göra för att inte äta. hanna försöka hjälpa mig att motstå. hon tipsar mig om att äta en yoghurt istället. sure.... MEN NEJ. jag ska inte äta. får vänta till imorgon. haha och juste, en rätt komisk grej som jag ältat idag. jag har missat en matteuppgift på provet, (som totalt bestod av fyra uppgifter) hur fan lyckas man? och jag har kommit på att jag måste slappna av i mina axlar (eller mina kära klasskamrater har påpekat detta). idag agerade andreas massör och försökte trolla bort våra muskelknutar. jag har en miljard! och detta ska tydligen bero på att jag är för spänd. och just i detta nu, när jag slappnade av, kände jag hur axlarna föll ner typ två meter. skönt.

också skönt

Kommentarer
Postat av: äpplet

öhh, vad håller du i handen sophie? :S hoppas du håller i den åt någon över 18 iaf :S vill itne vara kompis med dig ananrs

2009-10-08 @ 19:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0