pälsmössa

hej mina fina bloggläsare! jag har haft en jättehärlig dag!! den började dock med att jag vaknade till ett förbannat och ohärligt oväsen från matsåkes(där dom fortfarande renoverar... suck). sedan gjorde jag iordning mig för stan! malin kom hit och vi cyklade ner och mötte hanna och idaaa. vi gick omkring och shoppade en hel del faktiskt. vi köpte även lite roliga saker till halloween! haha, jag har iallafall tänkt mig vara typ en g333333k, med glasögon, typ skjorta, hängslen och tofsar eller något. blir nog braaa! och självklart måste ju nån vara bunnnnyy, och vem passar bättre - om inte idiis?! det kommer bli så sjukt kul! var på stan hela dagen. och på vägen hem snackade jag med fanny, så vi bestämde oss för att käka middag tillsammans på charlies kök. kebabtallrik♥.  mumma. sedan kom idaaa, och vi har ba chillat alla fyra här i mitt rum. skön dag!
jag köpte en pälsmössa (kan ni förstå?!?!), ett halsband, glasögon och lösögonfransar(som jag tappade bort på stan:() och nya vantar. kan ta kort imorgon och visa.

Kommentarer
Postat av: mmm

tack så mkt för bild nr 1 sophie

2009-10-28 @ 23:24:50
Postat av: Mal

haha kommer kommentaren från hanna så har hon ingen rätt att säga den!!

2009-10-29 @ 00:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0