bra jobbat!!

idag tog jag en hemmadag eftersom ajg ansåg att gå till skolan skulle vara totalt dumt, jobbigt och onödigt. jag trotsade hanna och sov ut! eller jag ställde klockan på sju för att kunna skicka ett sms till malin att ajg inte skulle cykla medh enne. ville inte skicka på typ natten, så hon skulle vakna ju! men sen sov jag till 11 ungefär och chillade vid datorn. småskrev på engelskatexten som ska in ikväll. sedan ringde jonsson och typ tvingade mig att klä på mig och cykla ner till stan till henne! sagt och gjort. klädd i mjukisar och fult uppsatt hår vistades jag i allmänheten. obekvämt men aja. ett par skor på h&m för 600kr som jag fullständigt älskar! en sjukt jäkla mysig mjukisdress på lindex för 450kr. en hårspray och ögonskugga. och så rök hela studiebidraget som jag fick igår! great!
TITTA! ME LOVE! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du köpte skorna ändå :DD:

2009-10-01 @ 17:21:03
Postat av: sofiejonsson

dom är så satans snygga!!!!!!!!!!

2009-10-01 @ 18:28:13
Postat av: Malla

såå galet snygga birger! :D blir invigning i helgen?!

2009-10-01 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0