veckorevyn

hej hopp. idag har vi haft nationella i matte b i inte en, inte två, inte tre - utan fyra timmar! det gick inte så jättebra. och kallt var det också. men som tur var fick vi sluta runt 13-tiden, det liksom kompletterade alltsammans. förövrigt har jag varit och solat med sofie idag. var ett bra tag sedan nu och jag måste verkligen ta tag i det där. känner mig blek som ett lik. sen så har jag suttit framför ratten lite också! körde pappas bil, som är med aoutomatväxel, så det var inte så jättesvårt. men det var kul!
21 såg jag såklart desperate och ska nu läsa om celluliter, killproblem, sexknep, badmode och annat skoooj i nya numret av veckorevyn som dimpte ner i brevlådan under dagen.

sovmorgon imorgon. tack så hemskt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0