världens trevligaste tjej

jag tror det var i lördags, då var jag på stan med mina vänner. jag gick in på the store och testade en lila adidaströja med rosa ränder. råsnygg. och när jag står och testar den kommer det fram en tjej i 20-årsåldern och frågar om jag verkligen ska ha den där storleken. jag ba: öhhh, jamen typ?. dom är ju väldigt småa i storlekarna och jag testade storlek 40. jag trodde att hon var ute efter samma tröja och ville ha den jag hade på mig! men vill ni veta. hon berättade att hon hade en exakt såndär tröja hemma, i strl 36, som hon använt typ två gånger och undrade om jag var intresserad. hon var villig att sälja den för 400kr, och 700kr är ju grundpriset. jag var typ lite chockad, men jag tog hennes nummer osv. och nu har vi snackat lite, och idag träffade jag henne på stan. jag testade den och kände efter. och vet ni vad??? jag köpte den! hihi. värta kapet. så nu är både hon och jag glada och nöjda.


blir nog fin i sommar:)


Kommentarer
Postat av: Emmaaa

Sv: Jamen :) på söndag gäller de bruden, då får jag äntligen se dig dansa :)

2009-05-06 @ 19:46:37
URL: http://emmappelqvist.blogg.se/
Postat av: Malin

den är ju rå snygg :D

2009-05-06 @ 20:40:14
Postat av: alva

så himla perfekt! Älskar när sånt där händer! :D

2009-05-06 @ 21:12:43
URL: http://alvva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0