tisdag betyder desperate housewives

här sitter jag och försöker skriva ned lite om marabou mjölkchoklad. jag ska nämligen hålla ett tal om detta på torsdag (valfritt ämne och vad kunde passa bättre, om inte marabou?) känns inte så kul, vet inte om det beror på att jag inte är så stormförtjust i att själv hålla muntliga redovisningar eller om jag bara är så fruktansvärt less på plugg. båda två kanske. nåja, jag måste meddela att jag mår lite bättre idag än igår iallafall. jag la mig typ innan 22 igårkväll, invirad i pyjamas, morgonrock, täcke och filt - och hör här, jag frös ändå! det blev inte så mycket bättre av att min sovmorgon förstördes av att några vägarbetare sågade i asfalten just utanför huset! när jag begav mig till skolan efter 12 någon gång hade jag endast missat en lektion. jag var fortfarande trött som fan, men piggnade till under dagen. matlusten verkar dock fortfarande vilja hålla sig undan. igår åt jag en köttbulle med makaroner till middag och idag två skivor kassler, utan potatis....

men nu är det itne länge kvar alls av skolan! har redan gjort bort två redovisningar den här veckan, men har två kvar. och ett dansprov också! menmen, vi kämpar på. eller hur?


Kommentarer
Postat av: Mali

Lever du?

2009-05-28 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0