sommarjobb

idag är det strålande sol och jag är på utmärkt humör! dagen tog fart vid halv 10, då jag steg upp. jag och mamma åkte ned en sväng på stan för att kolla in lite resor. vi är sugna på att fara till utlandet i augusti någon gång efter jag slutar sommarjobbet. OCH JUSTE! jag har ju inte sagt det, jag har fått sommarjobb!!!!!!!! det var igår efter skolan när jag låg och chillade framför tv:n (som vanligt då, haha). då ringer min käresta telefon och min mamma säger grattis. jag ba; öhh, va?jag tänkte att hon kanske gratulerade mig på min namnsdag som var igår. jaa, och sen säger hon: ja, du har fått sommarjobb! och då blev jag vild. vart så himelens glad. det var alltså på landstinget jag hade fått jobb, på BB närmare bestämt! så i sommar kommer jag vara på bland alla bebisar (förhoppningsvis) och dra in lite kosing;) ser jag faktiskt mycket fram emot. är så glad och tacksam för det!
haha, nu kom jag av mig helt från ämnet! hur som helst, efter stan var jag och solade med malin, jonsson och emma. mina fina tjejer det! och nu senare idag har jag faktsikt tagit fram moppen, rengjort den och fotat den. och inte nog med det, lagt ut den på blocket också!

nu kurrar min mage, men jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig att äta! bakade dessa scones igår.... och jaaa, det skulle inte sitta fel med lite sånt idag med. men just i detta skede är jag lite för lat för att baka, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0