skor

förresten! efter skolan vart det en tur ner till stan för att hämta ut en ny dator, efter som den stationära hos modern har krajjat totalt. jag följde med fredric och handlade en del kläder, väry snyggt om jag själv får säga (amen det var ju typ jag som valde allt så). och inte nog med detta, utan soppan själv fick sig även lite inhandlat. två par skor och en söt liten klänning/tunika som kommer passa perfa till skolavslutningen. har inte alls tänkt mycket på skolavslutningskläder, det känns ju inte så fruktansvärt speciellt eftersom man bara går ut ettan! men nu när jag hittade, så slog jag till dirrrrrrrr;)

köpte dom två till höger, skopunkten. 349 & 199.

Kommentarer
Postat av: sofie

mycket mycket fint!:D

2009-05-29 @ 08:36:58
URL: http://sofiejonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0