mineral

jag har under en tid varit i stort behov av en ny foundation, ett nytt puder och ett nytt solpuder. allt såntär har en förmåga att ta slut just samtidigt! så idag stack jag och mamma till åhléns för att införskaffa lite nytt smink. hem kom jag med en mineralfoundation, som malin har(??). iallafall, har fått en känsla av att sådan där foundation ligger lätt och skonsamt mot huden, låter bra med tanke på att jag har rätt känslig hud. har aldrig testat på något liknande innan, men det blir nog grejtans ska ni se. och på affären sa dom att man inte behövde vanligt puder ovanpå, så nu äre bara lite bronzing jag behöver. men det får jag köpa vid  något annat tillfälle, hihi.

Kommentarer
Postat av: Malin

yes jag har en sånn! den är jätte bra :)

2009-05-19 @ 13:53:29
Postat av: Anonym

hihi sophie me like you very much, pussi. Gissa vem!

2009-05-20 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0