crash

numera är min mobil i två delar och sitter endast ihop med några få trådar. detta, efter en olyckshändelse som skedde under gårdagen. jag gick med min dator (med min mobil liggandes på) och penna på väg till lektion. plötsligt tappar jag pennan, och såklart böjer jag mig ju ner för att plocka upp den. notera att jag gick i en trappa gjord av sten och att det fanns en källare.... resten kanske jag inte behöver berätta men jag göre ändå. min telefon "gled av", och landade precis på trappkanten. jag ser den i s l o w m o t i o n röra sig över trappkanten och pang rakt ner i källaren. eller snarare paaaaaaaaaaang, för det var långt ner till källaren:( hanna dog av skratt medan jag av gråt. de två delarna låg typ en mil ifrån varandra och var lika död som stentrappan vi stod i. kul. men jag är inte klar än, för jag fixa ihop trådarna på någers och den började leva. ja, så så ser den ut fortfarande och wiho jag kanske måste köpa en ny?:):):) elller kanske och kanske, jag måste ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0