chokladmonster

shittan brittan jag höll på glömma! det är min tur att baka till vi-timmen imorgon. bäst jag sätter igång, för det är en del jag ska hinna med ikväll. bl.a. hade jag tänkt göra klar min power point i sam, övningsköra, gå en promenad och kolla på greys. okej, det var typ inte mycket, men det kändes som så. hmm, vad ska jag baka? det lutar åt kladdkaka eller muffins. eventuellt chokladbollar. våran kladdkakeform har äntligen hittat hem igen, efter att ha varit på vift i ett par månader. hade med den till afrodite när hon fyllde 18 i mars, och där har den varit sen dess! men idag efter skolan följde jag och hanna med henne hem för att hämta lite kvarglömda grejer. vi tog ett litet farväl också, för denna jänta ska nämligen till stockholm imorgon (?) och stanna där hela sommaren. tänk, det är ju ändå ett tag och jag kommer sakna henne. hon har alltid varit en härlig fläkt med massa skratt och sånt juu!  nu ska jag göra lite nytta. tjing

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Söt du är, stumpan! Kommer att sakna dig med.

2009-05-13 @ 21:41:44
URL: http://afroditeforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0